luni, 30 mai 2011

18+ [ partea 2 ]

Cat am putut sa caut filmuletul asta! Tin minte ca l-am vazut acum un an, poate doi, cand nu aveam acest blog si unul dintre primele am vrut sa fie acesta. Cu timpul, uitand si luandu-ma cu alte lucruri, nu prea am mai avut grija de blog, dar sper ca tine-ti minte ce v-am promis - realitate. Asemenea lucruri se intampla. Sunt cat se poate de reale si posibile. Multa distractie la balta ^_^



Ah, si eu nu observasem o chestie acum doi ani cand am vazut filmuletul [probabil din cauza calitatii]. Dupa ce il pun pe masa de operatii and shit, cu capsorul despicat...ala inca respira. Deci pricepeti cum sta treaba? Daca faci pe jmenul si nu esti, nu mori. Nuuu, nu, nu, nu, nu. Traiesti in continuare, cu mecla defigurata, fara sanse de a mai fi acceptat de societate vreodata. Ce sa mai vorbim de iubire? E mult mai jmen. Ca, prin moarte, scapai si gata. Dar, daca vrei sa fii smecher, pregateste-te de ce e mai rau:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu