marți, 10 mai 2011

Ah, cum sa nu le iubesti? :X

Nu stiu, mes amis. Probabil nu este decat rezultatul machiajului perfect care le este aplicat, insa chiar si asa mi-e greu sa cred ca gagicile de mai jos nu sunt frumoase si natural. Eu, unul, mor dupa ele. Cele mai bune tipe din industria muzicala =p~

Nicki, my favourite:

Dintotdeauna mi-a placut. E una dintre putinele femei, daca nu singura, care se considera tarfa, dar nu e. Am urmarit, din curiozitate, cand am descoperit-o, un interviu-doua, niste concerte live si chiar nu e asa de ,,bad girl'' pe cat incearca sa para. Si imi pare bine. Cunosc niste ,,bad girls'' pe bune si chiar nu-mi plac. Rautatea si agresivitatea asta sunt prea...nu stiu, masculine. Poate suna sexist, dar asa imi par mie. Toata coiosenia asa le fura MULT din feminitate fetelor. Ei bine nu si lui Nicki Minaj. Pentru ca, din fericire pentru ea, nu-i iese:)). E mai mult simpatica atunci cand ingroasa vocea si ameninta, decat sperietoare. Plus ca stie sa fie al naibii de feminina SI seducatoare. Urmariti videoclipul de mai jos, ignorati muzica, intrucat gusturile nu se discuta si contraziceti-ma daca nu am dreptate. Spuneti-mi [baieti] ca Nicki Minaj nu e o papusa atragatoare.




Jessie J:

Ea e recenta. Nu stiu daca are un an in industrie. Lansata cu ,,Do it like a dude'', m-a lasat rece. Aceeasi poveste cu bad girls and shit. Dar daaaamn, toate cantecele ce au urmat, m-au socat [pozitiv]. Din ce am citit pe net, prima melodie nu a fost decat o parodiere a industriei comerciale din ziua de azi : curve, bani, putere etc. Dar a urmat ,,Price Tag'' [de care am mai vorbit] cu mesajul ei nematerialist si ,,Nobody's Perfect'' cu minunatul ei ,,fii-tu-insu/ati''. De nevideoclipzatul [jmen;)] ,,Who you are'' nici nu mai spun:)). In esenta se pare ca nici ea nu e curva [yeey <:-P], ci doar senzuala si sexy. [Stiu, stiu, nu prea a avut vreun sens, dar eh 8-|]





Rihanna :X:X :

Eeeee, ea si cu Marilyn Monroe. Pauvre, pauvre Marilyn Monroe. Cum a copilarit ea fara parinti, saraca si cum s-a agatat de fiecare barbat din viata ei, in speranta de a fi [in sfarsit] iubita. :o3

Cam asa si Rihanna, dar nu chiar:)). Rihanna a devenit curva pe bune, dupa incidentul Chris Brown. Se poate vedea evolutia dupa cantecele ei. Bine, nu stiu cat de curva, in etimologie, este [cat de mult se fute cu variati], dar clar i s-a luat de ura si frustrarea celorlalti, si-a bagat ceva, a scos niste cantece prin care le dadea apa la moara tuturor ,,hater''-ilor, tocmai fiindca nu prea o mai doare si gata. Bun venit, Rihanna in stare sa omoare pe oricine, fiindca nu ii pasa. [exagerez, people]. Dar, daaaamn, este si a fost mereu o bunaciune:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu