vineri, 7 ianuarie 2011

Bien venu

Treaba sta in felul urmator. Sunt blogger cu un an experienta. Am mai avut doua bloguri, ambele care exprimau [ evident ] opinii personale. Ei bine si acum voi face la fel, insa numai in calitate de comentator. Spun din start ca blogul are un motiv egoist. Este facut de si pentru mine. Stiu foarte multe filmulete de pe internet care-mi plac, iar cand vreau sa le arat prietenilor trebuie sa stau mult pana le gasesc, astfel incat m-am decis sa creez acest blog, in care voi insera, prin postari, toate filmulete interesante de pe internet. Ideea e un pic largita, intrucat voi posta si filmulete care nu-mi plac in mod special, dar reflecta o realitate. Nu degeaba blogul se numeste ,,viata prin videoclipuri''. Veti vedea, veti afla multe lucru pe care nu le stiati. Sau poate doar va veti relaxa. Poate veti rade. Poate va veti face un hobby nou. Ideea e ca asta e un blog cu si despre filmulete. Amuzante, despre accidente, cu animale, bebelusi, tembeli, sadici, dezastre, in fine, orice imi va parea interesant. Avertizez cunoscatorii ca ma voi inspira [ in materie de material ] atat din surse preexistente[raywilliamjohnson, site-uri facute special pt asa ceva etc], dar si din filmulete prezentate de prieteni sau gasite pe net. In fine, spun din start ca nici macar nu o sa ma uit la ,,aha, p-asta l-ai luat de acolo''. Da, poate l-am luat, dar nu ma intereseaza. Repet : blogul este mai mult un catalog al videoclipurilor pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu