miercuri, 26 ianuarie 2011

Dependent de tigari la 2 ani si 8 luni

Astia de la Bacroft Media sunt foarte interesanti. Tot la ei am gasit si mama de mai devreme. Revenind la articolul nostru, mama denaturata care [cred ca] si-a invatat copilul sa fumeze, a realizat ca instructia a fost un pic cam prematura, copilul fiind acum dependent de tigari, fumand in medie cam pe 40 zi.[dar'ar dracu, nici tata nu fumeaza atat!] O.o

Si-l duce la dezintoxicare. Uite, vedeti? Stiam eu ce stiam cand am zis ,,Viata prin videoclipuri''. Si stiam eu ce stiam cand am zis ca o sa va arat tot ce e adevarat, chiar de e amuzant, trist, grotesc sau sec. Sunt eu asa pus sa va arat cat mai multe fete ale lumii in care traim.



V-a placut reactia pustiului cand a trecut pe langa un magazin de tigari?=))

Si inca ceva : recunoasteti ca fumeaza cu stil B-). Big boss dog B-)

EDIT: Revin, dupa ce am vizionat un alt filmulet cu pustiul, pentru a va spune ca prima tigara i-a dat-o tacsu, la 18 luni. Ba, da-o dracu. Si cik e prea gras pentru a alerga, dar ma-sa tot ii da 4 pachete pe zi iar taica-su nu vede in asta nicio problema O.o. Tin sa mentionez ca videoclipul de mai jos il preceda ca data pe cel in care se decide sa-l duca la dezintoxicare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu