joi, 13 ianuarie 2011

Trabantul si viata lui.

M-am hotarat sa pun mai multe videoclipuri cu Trabant. Sa vedeti cat de rezistenta si buna e a dracu masina. Germanii astia si crimele lor...

1) Reclama la Trabant

Mai jos e reclama ce a vandut Trabant-ul, prezentand-ul ca fiind:
- incapator, cu un portbagaj imens, in care poti baga multe bagaje, familia si inca un Trabant.
- agil. Face[m] slalom printre[cretini] cacaturile alea portocalii[am uitat cum se numesc:))] de zici ca-i Ford GT
- are aderenta. Merge pe o panta inclinata la 45 de grade si se tine bine jucaria.
- masina de teren. Iti merge prin padure mai ceva ca bike-ul lui Albert, Yeti si camioanele de defrisaj la un loc!!!!!11

Acum noul Trabant 601:>:>




2) Trabant vs BMW X5

Literalmente o intrecere. Nu spun ca e Trabant din fabrica. Nu spun ca e modat. Zic doar ca intrece BMW-ul O.o. Sa dea dracu ca are o viteza jucarie naibii, de nu-ti vine sa crezi :o



3) Smecherii cu Trabant

Ce Lowrider? Ce Monstertruck? Trabant, frate! Deci, sa moara Franta, ca d-asta imi iau cand cresc!! Masina mai boss ca asta n-am vazut O.o Fucking wheely and shit! Daaaaaaaaaaaaaamn!



4)Trabant Limo

Stiti, eu, pe masura ce pun filmulete in postarea asta, caut altele noi. Adica am inceput postarea stiind doar de primul si, pe parcurs, le-am descoperit pe altul. Intai reclama de Ultimate Car, apoi intrecerea nenorocita, wheely cu Trabant-ul si acum asta. Trabant-ul limuzina:|. Sa moara toti draci, ca si asa nu exista, in perceptia mea de ateu, Trabant-ul e cea mai smechera masina facuta vreodata. Ever. Ever. And ever and ever. Period.




Mda...incredibil. Nu-i credeam pe aia care incercau sa ma fraiereasca, spunandu-mi ca Trabantul e cel mai tare, doar pentru ca nu aveau ei bani de ceva mai mult. Probabil nici ei nu se credeau. Dar acuuuum:>:)))

Boss. Trabant Boss.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu