miercuri, 26 ianuarie 2011

Submasinaporul

Astia zic ca exista. Un filmulet vechi de 3 ani ne arata o masina creata de cei de la Rinspeed, capabila nu numai de a merge pe apa, dar de a face chiar pe submarinul O.o . Eu nu stiu ce sa cred. Si clipul e putin facut la panarama, dar totusi pare real. Pana mea, adevarat sau nu, posibilitatea exista. Asadar va prezint submarinul masina vapor:



EDIT: Ok, iar m-am grabit. Exista. Am gasit multe masini amfibii pe net [ca cea de mai jos] si sa moara Lituania, de nu vreau si eu una:o3



Siiii versiunea Discovery:



Deci, framete leu, eu sunt cam omul pesterii asa. Filmuletul de mai sus imi zice ca exista masini de genul din 1950. In pusca mea, noi conducem Dacii! Vai de capul nostru. Si versiunea Discovery confirma veridicitatea primului filmulet, aratand o secventa din el. Daca zice Discovery ca este, pai atunci este. Si app, pentru doritori o asemenea jucarie costa doar 200.000$. Nimic mai mult ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu