marți, 8 februarie 2011

Hip hop-ul si extraterestrii

Pentru a trata tema cuvenita am ales cantecul de mai jos, care insa nu prea imi place. Adica e dragutel, dar scartaie la auz si sunt altele mult mai bune. Ma rog, imediat explic de ce tocmai el.



Genul meu muzical preferat e hip hop-ul. Pe locul doi vine jazz-ul si asa mai departe. In fine, nu asta e important. Ce vreau sa va intreb este : a observat cineva ca majoritatea cantaretilor de hip hop au tendinta de a mentiona anul si tara la inceputul sau la sfarsitul melodiei? Stau sa ma gandesc si nu pricep de ce. Adica cei ce ii asculta stiu deja tara si anul, iar daca nu stiu, pot foarte frumos sa dea un google search. Mi-e greu sa cred ca o fac pentru fani. ,,Ba, ce ne facem daca ne asculta unu care nu a auzit de noi si nu stie din ce an si tara e melodia. Nu-i frate, ca asa nu se asculta un cantec. Trebuie sa stie omul tara si anul, chiar daca de vreme ce nu ar sti-o, nefiind conational cu noi, n-ar intelege versurile, dar ce mai conteaza? Noi avem intentia!''. Nu:)). Nu cred ca asa sta treaba. Si uite asa imi vin idei mai retardate ca cele care le preceda. Poate s-or fi gandind ca peste 5000 de ani cineva o sa le descopere melodia si astfel ei au lasat repere referitoare la an si tara. Ce misto ar fii. Intr-o comunitate viitoare, fara o istorie indelungata, din motive necunoscute noua, primitivilor, sa se descopere intr-adevar o astfel de melodie si registrele istorice sa fie completate conform ei:)).

Bai, s-or fi gandind ca poate ii recepteaza extraterestrii, dar mneah. Asta n-ar avea sens. Nu stiu ei[daca exista, ma rog]ce tari si ani avem noi. Asadar? Care e sensul? Voi pricepeti?

P.S. Chiar nu am idei[si timp]in ultima vreme:D. Uita-ti post-ul de fata, de exemplu. Da-ti si voi un mail, lasati un com cu un link sau o idee. Help me, people:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu